Az aCure italautomatája WiMAX eléréssel rendelkezik és kitalálja, hogy melyik ital a kedvencünk.
A Japan Railway Tokióban a Shinagawa állomáson szűk két hónapja telepítette az első aCure italautomatáját, amely az automaták Cadillacje, és két éven belül további 500 masina beüzemelését tervezi.
A 47 colos, érintésérzékeny OLED kijelzővel szerelt szomjoltó nemcsak fényerőben, hanem intelligenciában is veri a konkurenciuát, egy kamera segítségével megpróbálja ugyanis kitalálni, hogy az éppen vásárolni készülődőnek mi a kedvenc itala. A rendszer egy központi adatbázisból dolgozik, nem, életkor és egyéb demográfiai jellemzők alapján. De nyilván az arcfelismerés nem ezért került a gépbe, hanem azért, hogy ha már elég pontosan sikerült beazonosítani a vásárlót, akkor az ital mellé egy személyre szabott hirdetés is megérkezhessen, WiMAX elérésen keresztül. És itt jön képbe a UQ; ez a szolgáltató ugyanis Japán WiMAX szolgáltatója, ezért az ő standján találtuk ezt a remekművet. Fizetni többféle módon is lehet, pénzzel, mobiltelefonnal illetve Suica kártyával.