- 2012. október 4., 13:28
A Huawei a QR kódok helyett egy új megoldást vezetne be, amely hirdetőknek, üzleteknek lehet ideális választás.

A Huawei a QR kódok helyett egy új megoldást vezetne be, amely hirdetőknek, üzleteknek lehet ideális választás.

A QR kódok jellegzetes, négyzet alakú felülete helyett az információt képek hordozzák és azonnal érkeznek az AR Code nevű rendszerben, amely nevét a kiterjesztett valóságról (Augmented Reality) kapta. Lényege az, hogy amint a mobil kameráját a megfelelő felületre irányítjuk, a készülék szoftvere a netről letöltött, kiegészítő információkat mutat nekünk.

Az információk ebbe a képbe vannak kódolva

Ez lehet bármi – szöveg, videó vagy akár ezek tetszőleges kombinációja. Itt a CEATEC-en például egy angyal jelent meg a kép előtt, forgott néhányat, majd elrepült. A technológia egyelőre még csak prototípusként létezik, a Huawei viszont szerené minél előtt bevezetni, mert nagy potenciált lát benne – elősorban a hirdetési piacon, természetesen.

Ezek is érdekelhetnek

2015. szeptember 11., 13:00
2015. szeptember 1., 13:00
2015. július 4., 12:00
2012. november 13., 12:00
Hozzászólások