Habár számos vállalat foglalkozik már az interaktív kiállító terek fejlesztésével, ezek a megoldások valahogy még mindig nem találták meg az útjukat a világ plázáiba. Ennek a dolognak az egyik fontos oka az lehet, hogy a kirakatok méretét még nem sikerült annyira megnövelni, hogy a forgalmazók komolyan fontolóra vegyék őket.
A Panasonicon viszont tényleg semmi nem múlik: a vállalat a CEATEC-re összerakott egy 6×1,5×1,5 méteres kis „dobozkát”, amit szépen be is rendezett, és még két projektort is elrejtett benne. Az egyik projektor az üvegre, a másik pedig a kirakat hátsó falára valamint az alsó részre tud képet vetíteni, így minden adott ahhoz, hogy a kereskedők a bámészkodókat információkkal árasszák el. Hogy pontosan mivel, az csak rajtuk múlik. Hogy pontosan mikor, az viszont a Panasonicon is, mivel a bemutatott példány egyelőre még csak prototípus, most azon dolgoznak a vállalatnál, hogy a házon belül gyártott intelligens kamerarendszerrel is összekössék a „vitrint”, hogy az ajánlatokat személyre lehessen szabni.