Egy brutálisan széles kijelző és egy relatív egyszerű szemüveg a Sony új ötlete.
A SmartEyeglass szemüvegen keresztül érkező információkat elsősorban a kiterjesztett valóság szolgáltatásoknál lehet hasznosítani, a Sony azonban egy érdekes demót is mutatott a CES-en, mégpedig egy olyan rendszert, amely kijelzőkhöz kapcsolódik, és a rajta megjelenő tartalommal kapcsolatban ad némi extra információt. Hogy mit, az csak a fantázián múlik.
A szemüveget a vállalat egy impresszív, egy focipályát teljes egészében oldalról mutató kivetítő segítségével demózta, mégpedig úgy, hogy a szemüvegben lévő, alacsony felbontású (lézeres) kijelző a történések fényében csepegtette az adatokat. A meccs előtt megjelent például, hogy a spanyol csapat utóbbi három mérkőzésén milyen eredményt ért el, menet közben pedig statisztikákat láthattunk. A dologban annyi csavar volt még, hogy a szemüveg tudta, hogy éppen hova nézünk, és ez alapján is változtatta az extra infókat – például a két csapat összeállítását külön-külön úgy lehetett megnézni, hogy a pálya bal illetve jobb felére irányítottuk a tekintetünket.
Bár az még odébb van, amíg ez a rendszer érett lesz arra, hogy kereskedelmi forgalomban is használni lehessen, jó példája annak, hogy a gyártók hogyan képzelik el a személyre szabott tartalom eljuttatását a néző felé.