21:9-es tévé nem volt a Sonynál, de azért akadt nagy és érdekes modell így is.
A Sony elég konzervatív tévékínálatot mutatott be a CES-en, ívelt tévé és 21:9-es készülék nem volt, ahogyan OLED-et sem láttunk a gyártó standján. Ebből persze még nem következik semmi, gyanítjuk, hogy az LG és a Samsung már akkor is örülne, ha az egzotikus(nak számító) tévék részesedése 1-2 éven belül elérné az 1 százalékot.
A konzervatív ráadásul a Sonynál sem jelenti azt, hogy unalmas, a 4K-s termékvonalból a középső sorozatba tartozó típusok például meglehetősen egyediek, ugyanis jó minőségű hangszóróval, és egyedi dizájnnal készülnek. A kiállítási forgatagban a hangminőség precíz értékelésére ugyan nem volt lehetőségünk, de azért az bizakodásra ad okot, hogy még a nagy hangzavar közepette is simán lehetett hallani a mély hangokat.
Az XBR-65X900 látványnak sem utolsó, és a képminősége is nagyon jónak tűnik – de ezek olyan jellemzők, amiket nemcsak, hogy elvárhatunk egy Sonytól, hanem szerencsére már meg is szokhattuk. A szokásosnál több viszont az ujjlenyomat-mágnesként működő fényes fekete felület, mert a két oldalra kinyúló extra részek, amelyekben a hangszórók találhatók, ilyen „festést” kaptak. A tévét oldalról nézve feltűnő, hogy a szokásosnál sokkal vastagabb; a helyre nyilván a hangszórók miatt volt szükség, és a Sony a háromszög alakú dizájnnal okosan megoldotta, hogy a szemnek is kényelmes legyen a megjelenés. A két oldalsó láb fentről nézve (a képeken) annyira nem biztos, hogy mindenkinek be fog jönni, ugyanakkor szemből nézve egésze más a látvány (fotón ezt nem tudjuk visszaadni), mert majdnem olyan, mintha lebegne a tévé a polc felelett.