Egyelőre konkrét tervek nincsenek, de a vállalat lesben áll, és amint lesz kereslet, ki fogja szolgálni az igényeket.
A Panasonic két éve itt a CES-en a Sonyval közösen kifejlesztett 4K-s OLED-paneljét demózta, azóta viszont szinte semmit (vagy legalábbis semmi jót) nem lehetett hallani a vállalat háza tájáról. A hivatalos kommunikáció továbbra is az, hogy a Panasonic folyamatosan mérlegeli a piaci lehetőségeket, és az alkalmas pillanatban meg fogja hozni a döntést. Magyarra lefordítva ez azt jelenti, hogy a japán gyártó amellett, hogy a vállalati területen azért foglalkozik az OLED technológiával, az otthoni felhasználók felé is kacsingat, de lépni csak akkor fog, ha értékelhető mennyiséget lehet majd értékesíteni a készülékekből.
A helyzetet nehezíti, hogy a Panasonic deklaráltan csakis a 4K-s megoldásokra koncentrál; mivel az OLED-tévéknél az elsődleges probléma az, hogy nagyon drágák a készülékek, a piacra lépés lehetséges időpontját az biztosan nem hozza előre,hogy a leendő tévék a drága piacon is a költségesebbek között lesznek majd számon tarthatók.