Az elektromos autók töltése nem mondható kiemelt témának a CES-en, mindössze két olyan cég volt, amelyik ilyennel foglalkozik, de említésre méltó újdonságot egyik sem hozott. A Denso ellenben elrejtett a standján egy kis dobozkát, ami felett mindössze egy kis tábla jelezte, hogy az óvatlan szemlélő épp egy otthoni CHAdeMO töltőt bámul.
A nagyobb hátizsák méretű töltőt arra tervezték, hogy segítségével az olcsóbb időszakban a hálózatból nyerhető vagy a napelemek által termelt és el nem használt energiát az autó akkumulátorában el lehessen tárolni. A rendszer mind a CHAdeMO, mind pedig a CCS szabványokat képes támogatni, kompatibilis a Denso Home Energy Management System nevű rendszerrel, és a Denso szerint segítségével megspórolható az autókból a drága, sok helyet foglaló és nehéz fedélzeti töltők.
A dolog egyetlen szépséghibája, hogy ez még csak egy koncepció, aminek a teljesítményéről még a termék mellett álló mérnökök sem tudtak megegyezni. Elhangzott egy 3,7 kW-os érték, ami természetesen messze nem villámtöltés kategória, de volt szó más számokról is. A végén abban maradtunk, hogy 2018-ig majd csak kiderül. Annál előbb ugyanis biztosan nem lesz belőle semmi.