A Samsung okostévéiben új funkció jelenik meg, amelyek célja az, hogy a felhasználók az eddigieknél is könnyebben találják meg a számukra érdekes tartalmakat. Ez a koncepció természetesen nem új, a Samsung mellett a többi nagy gyártó is évek óta az ajánlások és kapcsolódási pontok kifinomult rendszerén dolgozik. A Samsungnál ezúttal az újdonságot elsősorban az jelenti majd, hogy Sport, Music és TV Plus néven három új szolgáltatást kerül bevezetésre; a név mutatja, hogy milyen tartalomtípusokhoz. Ezek különválasztása egyébkén jó ötletnek tűnik, mivel így sokkal szofisztikáltabb algoritmust lehet írni, és így a rendszer pontosabb, hasznosabb ajánlásokat adhat, és a tévéműsorban, YouTube-on, neten, alkalmazásokban, stb. elérhető tartalmakat is jobban tudja szűrni.
A Samsung a Sport kategóriát egy lépéssel még tovább is gondolta: ha megadjuk a kedvenc csapatunk vagy csapataink nevét, akkor a kigyűjtött műsorok, adások mellett a tévé minden kapcsolódó sporteseményről összegyűjti az eredményt is, amelyeket egy összefoglaló képernyőn lehet áttekinteni. Meg persze azt is láthatjuk, ha valamelyik csatornán a(z egyik) kedvenc csapatunk mérkőzését adják – ahová természetesen egyetlen gombnyomással át is tudunk kapcsolni. Kár, hogy ez a szolgáltatás egyelőre csak Amerikában és Kanadában lesz elérhető.
A Music részleg nemcsak a streaming szolgáltatásokat fogja össze, hanem zenefelismerésre is alkalmas, mégpedig élő tévéadás alapján is. Ezt már egyes európai országokban is fogják tudni használni a felhasználók, de Magyarország nem lesz kiválasztott ország egyelőre.
A TV Plus pedig voltaképpen az az ajánló rendszer, ami a 2016-os tévékben is megvolt: az átnevezett szolgáltatás a tévézési szokások alapján dobál fel mindenféle tartalmat a „tévéből”, netről, alkalmazásokból, stb. Magyarországon sajnos ez a funkció sem lesz elérhető.