Az LG a CES-en néhány érdekes robotot is bemutatott: egy fűnyírót és két olyat robotot, amelyek a repülőtereken teljesíthetnek majd szolgálatot. Most e két utóbbiról lesz szó. A Celaning Robot, ahogyan arra neve is utal, a repülőtér takarítását végzi, tulajdonképpen egy hatalmas robotporszívóról van szó, amelyet azért a speciális igényeknek megfelelően átalakítottak. Egyrészt a szerkezet hatalmas, hogy nagy akkumulátort lehessen belepakolni – de a méret azért is fontos, hogy az utasok lássák a robotot. Gondoljunk csak bele, ha egy sima robotporszívó rohangálna a lábunk alatt, előbb vagy utóbb rálépnénk, ez teljesen biztos. A Cleaning robot egyetlen töltéssel akár egész nap képes dolgozni. Természetesen nem véletlenszerűen mászkál, hanem szenzorai segítségével pásztázza a padlót, és mindig oda megy, ahol éppen koszt lát. A benne lévő mesterséges intelligencia idővel megtanulja azt is, hogy hol vannak azok a helyek, ahol rendszeresen van kosz, és oda gyakrabban ellátogat. A fejlesztésnél kiemelt szempont volt, hogy a robot a mozgásával az utasokat ne csak, hogy ne veszélyeztesse, hanem ne is zavarja.
Az Airport Guide Robot feladata már sokkal érdekesebb, az utasokat a terminálon belül tudja majd elnavigálni. Elég csak „megmutatni” neki a beszálló kártyát ahhoz, hogy minden, az utazáshoz kapcsolódó fontos információt megtudjunk: például a beszálló kapunk számát és irányát, hogy pontosan miként jutunk oda (a robot akár el is kísér majd, ha szeretnénk), vagy ha jogosultak vagyunk prémium váró használatára, akkor azt merre találjuk. A robottól angolul, kínaiul, japánul vagy koreai nyelven kérdezni is lehet, mondjuk azt, hogy éppen milyen az idő a célállomáson.
Az LG a robotokat az év második felében éles környezetben fogja tesztelni, ebben partnere a Szöul melletti Incheon International repülőtér lesz.