A Honda elkötelezett az elektromos és üzemanyagcellás autók fejlesztése mellett, még attól sem riad vissza, hogy saját pénzén horribilis összegeket költsön olyan töltőállomásokra, amelyek hidrogént állítanak elő. A vállalat természetesen dolgozik autonóm járművön is, sőt, a két technológiát ötvözné is. A CES-en bemutatkozott a NeuV nevű koncepcióautó (New Electric Urban Vehicle), amely egy igen érdekes ötletet valósít meg. A Hondánál végeztek egy kutatást, és arra jutottak, hogy az autó életének túlnyomó részét azzal tölti, hogy valahol áll. Vagy otthon a garázsban vagy az iroda előtt a parkolóban. A Honda mérnökei arra jutottak, hogy sokkal jobban ki lehetne használni az erőforrásokat, ha az autó ilyenkor átalakulna önjáró taxivá – akár azt is mondhatjuk, hogy egy modern Uber képe sejlett fel a fejlesztők szeme előtt.
A taxi szolgáltatás természetesen fizetős lenne, így az autó nemcsak vinné, hanem hozná is a pénzt. Egyes számítások szerint akár saját árát is meg tudná keresni. Ez azonban függ attól is, hogy mennyi az üresjárat; az autó szépen lassan megtanulná a vezető szokásait, hogy tudja, mikor van rá szükség és mikor nincs. Az mindenképpen örömteli, hogy az autonóm üzemmód mellett a Honda szeretné megtartani a kézi irányítás lehetőségét is, ugyanis a vállalatnál tudják, hogy az emberek szeretik a vezetés élményét. Azonban a dolog mögött nem pusztán jófejség áll, a Honda mesterséges intelligenciája tanulni fog abból is, amikor ember irányítja az autót – valahogy úgy, ahogyan a Tesla robotpilótája is okosodik minden egyes, az autopilóta kikapcsolt állapotában megtett kilométer megtételével. Fentiekből látszik, hogy a NeuV elsősorban városi autónak készül; mérete és sebessége is ehhez igazodik. Az ajtói is felfelé nyílnak, elsősorban azért, hogy a szűk parkolóházakban könnyebb legyen a ki- és beszállás.
A Hondánál azt azért gyorsan leszögezték, hogy a NeuV egyelőre csak egy prototípus, és egyelőre megtippelni sem szerették volna, hogy mikor kerülhet kereskedelmi forgalomba.