Mindezt teszi úgy, hogy igazából benne sem volt. A márkanév viszont a telefonoknál sem fog megszűni.
A vállalat átszervezésének részeként Kazuhiro Tsuga korábban bejelentette, hogy minden (menthetetlenül) veszteséges részlegtől meg fog szabadulni, így igazából nem meglepő, hogy az okostelefonos részleg eltűnik. A Panasonic a 2012-es Mobile World Congressen mutatta be az Eluga prototípusát, de a készülék nem futott be nagy karriert, Japánon kívül szinte nem is lehetett kapni: sem az európai sem az amerikai szolgáltatók nem láttak benne fantáziát.
A Panasonic márkájú okostelefonok azonban nem tűnnek el teljesen, mert a vállalat értékesíteni szeretné a névhasználati jogot. Ez nem példanélküli: a kínai TP Vision egy hasonló megállapodás alapján forgalmazhatja például saját tévéit Philips márkanév alatt. A Panasonic a tervek szerint egyébként még így sem nem fogja teljesen beszűntetni az okostelefonok gyártását, mivel a Toughbook sorozat keretén belül egy (vagy több) strapabíró készülék kifejlesztése továbbra is napirenden van.