- 2016. február 24., 12:17
A profik itt nem a zenészeket, hanem a call centerek üzemeltetőit jelentik – nekik készülnek a PRESENCE eszközök.
Hirdetés


some text

A most bejelentett PRESENCE Mobile sorozatba tartozó headsetek mind a call centeren belül, mind azon kívül használhatóak, és több, a hangminőséget is javító szolgáltatással is rendelkeznek. Ezek közé tartozik az Advanced Own-Voice-Detector, a SpeakFocus és a WindSafe.


Az első tulajdonképpen egy folyamatosan figyelő rendszer, amelynek feladata az, hogy észlelje, ha a készülék tulajdonosa beszél – és amennyiben igen, akkor aktiválja a többi, érthetőséget javító funkciót. Ha pedig nem beszél, akkor a rendszer kiszűri a zajokat, így a vonal másik végén tartózkodó ügyfél nem hallja a zavaró papírzörgést, szuszogást, és így tovább. A WindSafe a rendelkezésre álló három mikrofonból úgy keveri össze a hangokat, hogy az a lehető leginkább mentes legyen a szélzajtól, míg az ActiveGuard a hirtelen zajoktól tisztítja meg a továbbított hangot.

Címkék

Ezek is érdekelhetnek

2011. december 18., 12:00
2011. augusztus 31., 15:00
2010. december 22., 12:00
2010. október 29., 15:00
Hozzászólások