A Microsoft éveken át tűrte az Apple reklámkampányát, amelyben a laza, dögös Mac és a szánalmas, könyvelő PC beszélget – és valahogy mindig az derül ki, hogy a laza, dögös Mac laza és dögös, és ráadásul sokkal jobb a PC-nél. Ellenlépésként próbálkoztak hírességkampánnyal, és a PC sokszínűségének emlegetésével, de egyik sem volt igazán hatékony, az Apple zseniális, ám helyenként piciket csúsztató reklámfilmjeivel nem tudták felvenni a versenyt. Most azonban – főként a recesszió miatt – fordult a kocka, és a Microsoft kiélvezi a helyzetet.
Mivel éppen mindenki igyekszik takarékoskodni, Ballmer kifakadásai az Apple túlárazott termékeiről gyorsan körbejárták a sajtót, így megágyazva a Microsoft legújabb kampányának. A reklámsorozat készítői közösségi oldalakon kerestek számítógépre vágyókat, akiknek 700-2000$-t ajánlottak, hogy azon megvehessék álmaik gépét – a visszajárót pedig megtartsák.
Az első minireality főszereplője, Lauren, 1000 dollárért venne 17 hüvelykes képernyőjű noteszgépet. Ám csalódottan kell tudomásul vennie, hogy az egyetlen 1000 dollár alatti Apple modell létezik, a 999 dolláros MacBook, amely mindössze 13 hüvelykes kijelzővel bír. A közeli Best Buyban azonban ígéretes Windows alapú noteszgépek tucatjai között válogathat. A bőség zavarát leküzdve végül egy HP Pavilion mellett dönt, amelynek képernyője is megfelelő méretű, felszereltsége is ígéretes, külseje is tetszetős, és ára csupán 699.99$.
A reklámfilm természetesen állandóan hangsúlyozza és sulykolja a „hagyományos” noteszgépek árelőnyét a konkurenciával szemben. Lauren „nem vagyok elég menő ahhoz, hogy Mac-es legyek” fordulattal nyugtázza az Apple árait, rájátszva Ballmer vádjára, hogy az ott vásárlók 500 dollárral többet fizetnek, mindössze a logóért. A zárómondat pedig az (ellen)szlogennek szánt „PC vagyok, és pont azt kaptam, amire vágytam.”