A Microsoft új kampányának első reklámfilmje nagy port vert fel a neten, és nem is maradt válasz nélkül. Először egy Apple rajongó, Mitch, jelentkezett és ajánlotta fel saját 17” Apple PowerBookját, hogy Lauren összehasonlíthassa a két terméket, és megállapíthassa, megéri-e az árkülönbség.
A TechFlash munkatársai ennél is többet tettek: rábukkantak Laurenre – akiről kiderült, hogy színésznő. Igaz a hölgy weblapján közölt pár soros történet megerősíti, hogy piackutatási munkára jelentkezett, és csak véletlen csöppent bele a mega-TV-reklámfilmbe, de ennél többet senkinek nem nyilatkozott, mivel titoktartási szerződést írt alá a film készítőivel. A fejlemény így is sokat ártott a film hitelességének, ahogy azt a készítőknek is előre kellett volna látniuk – a hazai tévéken is épp a közelmúltban kellett egy csecsemőgyógyászati készítmény reklámfilmjében kihangsúlyozni, hogy annak főszereplője nem szülésznő, vagy bábaasszony, hanem színész.