- 2009. április 10., 22:52
Újabb részekkel bővült a „túl drága a Mac” videókampány.
Hirdetés

Bár akadtak kezdeti problémái, a Microsoft új reklámkampányának úgy tűnik végre sikerült eredményesen megszólítania a vásárlókat. Az üzenet továbbra is egyértelmű: a PC olcsó és jó. Egészen pontosan olcsóbb, mint egy hasonló Apple, és még talán többet is tud (bár ezt a Mac rajongók dühödten igyekeznek cáfolni). Cserébe hajlandóak elismerni néha, hogy az Apple termékei jobban néznek ki és talán menőbbek is.

Ami a filmecskéket illeti, bőven akad bennük olyan részlet, amibe bele lehet kötni. Giampaolo például, aki „tudja mit akar” egy erős ám hordozható és hosszú üzemidejű példányt akar. Ehhez képest eleinte a subnotebook kategóriában válogat, végül pedig egy sokkal nagyobb méretű, vélhetően tablet PC-t választ, külön VGA vezérlővel.

Lisa és fia Jackson egy erős játéknoteszre vágyik. Persze senki nem szól nekik, hogy játékra továbbra is az asztali gép a jobb. Néhány kisebb MacBook után ezért kikötnek a noteszgép piac egyik legdrágább szereplőjének, a Vaio-nak egy modelljénél, amelynek képernyője 16,4 hüvelykes, és Blu-ray lejátszója is van. Mást nem is tudunk meg róla, csak annyit: jó játékra

Nagyobb probléma, hogy már a nagydumás Giampaolo filmje is elülteti a gyanút, hogy ismét színész került a kamerák elé. A spontán dokureality műfajt azonban végképp teljesen hiteltelenné teszi a családoknak szánt harmadik epizód két szereplője. Bájosan bugyuta vicceik és reakcióik szinte ismerősek a családi vígjátéksorozatokból.

Címkék