- 2012. január 19., 14:55
E két piacra fókuszálva megkétszerezné eladásait a vállalat – és egyúttal megszabadulna „olcsó” imidzsétől is.
Hirdetés

Az 1985-ben alapított ZTE elsősorban OEM gyártóként tevékenykedik, és mint ilyen, több hazai szolgáltatónak is készített és készít saját márkás mobiltelefonokat. A ZTE, mint önálló márkanév a Blade-del jelent meg; a telefonnal a gyártó egy olcsó, mégis használható alternatívát mutatott az okostelefonok piacán, amely az árkategóriájában egyedülálló módon 800×480 pixeles felbontású kijelzőt tudott felmutatni. A gyártó második mobilja, a Skate, tavaly október végén került bejelentésre (itt írtunk róla), ez a mobil már egyértelműen jelezte, hogy a ZTE le szeretné vetkőzni a róla kialakult második kategóriás gyártó képét.

A tervek az eltelt néhány hónapban semmit sem változtak, sőt, ha lehet, akkor még inkább merészek lettek. Azt már eddig is tudni lehetett, hogy a ZTE 2012-ben szeretne a harmadik legnagyobb mobiltelefon-gyártóvá válni, azonban mára az is kiderül, hogy ezt a vezetőség úgy képzeli el, hogy közben még az eladásokat is megduplázza a vállalat. Ha ez sikerülne, akkora a ZTE kb. 160 millió mobilt értékesítene 2012-ben.

A ZTE a legnagyobb növekedési potenciált egyébként az amerikai és a kínai piacokon látja. Az USA-ban a gyártó már tavaly óta jelen van Windows Phone 7-es telefonokkal is, míg Kínában idén kerülhet bevezetésre az első ilyen OS-t futtató ZTE mobil.

Címkék
Ez is érdekelhet
2020. június 5., 17:00
2020. május 21., 14:00
2020. február 10., 13:00
Hozzászólások