Az LG Display közzétette 2011 utolsó negyedévére vonatkozó jelentését; a vállalat az elmúlt év utolsó három hónapjában 6,25 milliárd wonos, azaz kb. 4,3 millió eurós veszteséget könyvelt el. Bár ez sorozatban a második olyan negyedév volt, amelyet mínuszban fejezett be az LG, a számok alapján a vállalat vezetősége bizakodhat, az egy évvel korábbi időszakhoz képest ugyanis az LG Display majdnem 98%-kal csökkentette a veszteség mértékét. Ráadásul mindezt egy olyan év során tette, amelyben a világgazdaság helyzete finoman szólva sem volt éppen optimális; szinte minden panelgyártó csökkentette például a termelés volumenének nagyságát.
Több, mint valószínű, hogy az LG utolsó negyedéve azért sikerült ennyire jól, mert a koreai vállalat számára bejött a passzív (FPR) 3D panelek forgalmazása, amelyet ráadásul nemcsak a saját (LG) termékekben, hanem a Toshiba, a Philips és a Vizio tévéiben is megtalálhatunk. Ha ez így van, akkor az LG pozitív várakozásokkal tekinthet a 2012-es év elé, a korábbi partnerei közül a Toshiba ugyanis bejelentette, hogy 2012-ben már minden (szemüveges) 3D tévéje passzív elven működik majd, ami az LG Display számára nagyobb keresletet jelent, ami elég lehet ahhoz, hogy 2012 végre ismét nyereséges év legyen a vállalat történetében.