A játék értelemszerűen minden tekintetben megdöntötte a korábbi rekordokat; a számláló három nap alatt érte el a 10 milliót, és, bár a letöltések üteme később természetesen csökkent, alig több, mint egy hónap kellett ahhoz, hogy 50 millióan kipróbálják az Angry Birds űrben játszódó folytatását. A Rovio a rekord elérése mellett egyúttal azt is bejelentette, hogy tíz új pályát tett elérhetővé, amelyeket a játék frissítését követően kaphatunk meg.
Az Angry Birds Android, iOS, PC és Macintosh operációs rendszerek alatt elérhető, ezek közül az Android felhasználóknak nem kell fizetni a játékért, de cserébe hirdetéseket kell nézniük.
A Rovio csapatán belül több, mint 40 fejlesztő dolgozott az eredeti játékon, és vélhetően legalább ennyien dolgozt, dolgoznak a folytatásokon, így az Angry Birds Space-en is (amelyet állítólag egyébként egy még nagyobb durranás követ majd, de részleteket nem árul el a Rovio). Becslések szerint az eredeti játék kifejlesztése 140-150 ezer dollárba került, azonban a 2009-ben megjelent játék egy csapásra az égbe repítette a Roviót, amely korábban majdnem csődöt jelentett. Érdekesség, hogy a játék a vállalat nem kevesebb, mint 52. alkalmazása volt. Az Angry Birds 2010 végén már havonta több millió dolláros bevételt termelt, 2011-ben pedig a vállalat teljes forgalma elérte a 100 millió dollárt – igaz, ebbe nem csak az Angry Birds értékesítése tartozott bele. Becslések szerint a Rovio forgalmának kétharmadát adja a játékok értékesítése (megint, nem csak az Angry Birdsé), de emellett a vállalat jelentős bevételt könyvelhet el az Androidon futó verzióban felbukkanó hirdetések és a partneri megállapodások után is, valamint a brand mögé felépített termékek (plüssfigurák, csokoládék, stb.) értékesítése után is.