- 2012. augusztus 27., 16:53
A hirdetési piacra egyre jobban odafigyelő vállalat két új termékkel is jelentkezik az IFA 2012-n.
Hirdetés

Az egyik újdonság a 21,6 colos, egyik oldalán mindössze 1,8, másik oldalán pedig 3,7 mm-es kerettel rendelkező UD22B, amelyből látványos hirdetési fal építhető. Érdekessége az 1:1-es képarány, tehát az, hogy a kijelző négyzet alakú. Egy rendszerben maximum 100 UD22B használható, amelyeket bármilyen elrendezésben össze lehet szerelni, akár szabálytalan forma kialakítására is van mód. A két szomszédos panel közötti „szünet” mindössze 5,5 mm, ami nagyon kicsinek számít. Az UD22B részletes specifikációja nem ismert, de a Samsung annyit már elárult, hogy a kijelző képes a fényerejét a környezeti fényerősséghez igazítani, és a beépített panel egy hagyományos LCD-hez képest 30 százalékkal kevesebbet fogyaszt.

Az IFA-n bemutatkozó másik újdonság az NL22B, amely valójában egy vitrin, amelynek egyik fala a Samsung átlátszó LCD-paneljére épül. A kütyü prototípusát a CES-en már megnéztük működés közben, és megírtuk azt is, hogy a Samsung a második félévben meg szeretné kezdeni a sorozatgyártást – a koreai vállalat továbbra is ehhez tartja magát, de a dátumot nem pontosította. A kijelző a fény 15 százalékát képes átereszteni, ami a kereskedelmi forgalomban kapható alternatívák 5 százalék körüli értékéhez képest kiugróan jónak számít.

A tervek szerint az IFA-n mindkét terméket megnézzük majd, az újdonságokról pedig ezúttal is részletesen beszámolunk majd.

Címkék
Hozzászólások