- 2012. szeptember 11., 17:30
Az Amazon múlt héten jelentette be új táblagépeit, amelyeken inaktív állapotban hirdetés jelenik meg.
Hirdetés

Ezt a modellt az e-bookoknál már sikeresen alkalmazta a webáruház, azonban, míg a Kindle-ök esetében a felhasználó maga dönthette el, hogy hirdetéssel megtámogatott vagy hirdetésmentes terméket akar vásárolni, a Kindle Fire HD mindkét verziója alapértelmezés szerint reklámos verzió. A hirdetések adott esetben a kijelző alján jelennek meg, illetve a lezárt képernyőn – tehát elvileg nem túlságosan zavarók, a felhasználók mégis felháborodtak kissé, mert a bejelentést követően nem volt egyértelmű, hogy később ki lehet-e vásárolni magunkat a rendszerből vagy sem.

Az Amazon pontosított, így most már mindenki, aki Kindle Fire HD vásárlását tervezi, megnyugodhat: egy egyszeri, 15 dolláros összegért cserébe a reklámok végleg eltűntethetők mindkét változat képernyőjéről. Az Amazon szóvivője hozzátette ugyanakkor, hogy a tapasztalatok alapján a felhasználók szeretik a hirdetéseket, az e-bookok esetében legalábbis nagyon kevesen döntenek a kiváltás mellett – ennek azonban akár az is lehet az oka, hogy a hirdetési rendszer különösebb macera nélkül eltűntethető, csak egy PC-re és egy fájlkezelőre van szükség mindehhez.

Címkék
Hozzászólások