- 2014. május 21., 11:39
A Samsung toronymagasan vezeti a piacot, de ezzel együtt sem örülhet, mert alig ad el készüléket.
Hirdetés

Egy felmérés szerint a Samsung 2014 első negyedévében összesen 500 ezer okosórát szállított le, ami nem túl sok, ám még ez is elég volt ahhoz, hogy a koreai vállalat 71 százalékos piaci részesedést szerezzen. Mivel az adatok az év első három hónapjára vonatkoznak, és a Samsung új kütyüi (Gear 2, Gear 2 Neo és Gear Fit) csak áprilistól megvásárolhatók, a vállalat legfeljebb abban bízhat, hogy a lanyha kereslet egyik legfontosabb oka az, hogy a felhasználók nem szavaztak bizalmat a sok kritikát kapott, egyébként a tavalyi IFA-n bejelentett Galaxy Gearnek, mivel remélték, február végétől pedig már tudták is, hogy érkezik az utód.

Minden esetre a Strategy Analytics elemzése érdekes, mert rámutat arra, hogy hatékony marketinggel mi mindent lehet elérni. Bár a Samsung bőven a Sony és a Pebble után lépett az okosórák piacára, mégis rövid idő alatt sikerült hatalmas piaci részesedést felmutatnia. Persze most még relatív könnyű dolga volt a vállalatnak, hamarosan viszont újabb szereplők lépnek a piacra, így az erőviszonyok akár rövid idő alatt felborulhatnak: a nyár folyamán jön az LG, az Asus és a Motorola okosórája, és egyre több jel utal arra is, hogy hamarosan az Apple-féle iWatch is megérkezik.

Ez is érdekelhet
2023. november 3., 08:00
2021. január 29., 09:05
2020. október 15., 12:00