- 2015. január 22., 09:18
Csak ezren olvashatják el ingyen, ráadásul ha letelik a 24 óra, a digitális könyv törli magát. Ötletes reklámfogás.
Hirdetés

Egészen érdekes módját választotta James Patterson novellájának, a 28 dollárba kerülő Private Vegas népszerűsítésének: az online felületről bárki letöltheti az ingyenes digitális könyvét, de a megnyitásához egy kódra is szükség van, amiből összesen 1000 áll a rendelkezésre (a hír írásakor már csak 301). Megnyitáskor elindul egy számláló, ami akkor is megy, ha nem olvassuk a könyvet. Ha a végére ér, törli a könyvet is, így kényszerítve arra, hogy elolvassuk azt. Aki rászánja a napot, az a végére érhet a 384 oldalnak egy nap alatt. Az aktív olvasók haladását az online térképen is meg lehet nézni, eddig mindenkinek sikerült. Hogyan csinálták? Talán ez az ötletes reklámfilm példákat ad olyan élethelyzetekre, amelyekben a könyv minden másnál fontosabb:

Címkék
Hozzászólások