- 2015. március 25., 16:46
Miután megcsappant a bevétel az Angry Birds mobilos változatán, a Rovio 3D-mozit készít.
Hirdetés

No, nem mintha az Angry Birds már az első rész óta ne lett volna profitorientált, a játékot készítő finn Rovio úgy látja, hogy ideje csavarni egyet a márkán, és kisajtolni belőle még egy kevés pénzt. Az Angry Birds sokak kedvence volt, 2009-es megjelenése óta minden idők legjobban fizető mobilalkalmazása lett. Hiába a sokadik kiadás, a mindenhol kapható plüssállatok és egyéb termékek, a brand forgalma az elmúlt évben 9%-kal, 158,3 millió euróra csökkent, miközben a mobiljátékok forgalma 16%-kal, 110,7 millió euróra nőtt. A megoldás egyszerű: kell egy mozifilm, amit mindenki megnéz, és kedvet kap más Angry Birds-terméket vásárolni.

A 3D-s mozifilm gyártási költsége nagyjából 80 millió dollár lesz, a marketingköltség, amelynek egy részét a Sony Entertainment fizeti, még ennél is több. Lehet, hogy a fiatalabb generáció szó szerint kajálni fogja a filmet, de az egészben az a szomorú, hogy a brand „építését” szigorúan csak anyagi okok indokolják. Ebből adódóan nem mernénk rá megesküdni, hogy a film sztorija érdekes lesz.

Ez is érdekelhet
2020. június 5., 17:00
2020. május 21., 14:00
Hozzászólások