A cég az elmúlt három hónapban már tízezer darabot eladott, így a várakozása, miszerint az első félévben tizenötezerre emelkedik az eladott készülékei, jogosnak tűnik. Nehéz megmondani, hogy az OLED konkurensének beállított SUHD (az S titok, lehet Super vagy Super Premium is) jelzője vezetett-e a sikerhez, de az biztos, hogy a Quantum Dot (QD) technológiát használó kijelzők színtere sokkal nagyobb a korábbinál: az NTSC 130%-ára rúg. A dinamika is sokkal nagyobb (HDR), tehát papíron az SUHD tévé méltó vetélytársa az OLED-nek. A felbontása természetesen 4K-s, ami szép eredmény az évtized eleji 320x240 pixelhez képest.
A Samsung becslése szerint az ívelt Full HD-s tévékből az év első felében 52 ezer, Ultra HD-s (4K-s) változatokból pedig 36 ezer darabot fog eladni. A felbontás mellett a méret is nő, az 55 colos (140 cm) tévék részaránya 13%-ról 23%-ra fog nőni ugyanezen időszak alatt. Az viszont látszik, hogy volumenben az új technológiák egyelőre nem váltják meg a világot.