- 2017. április 26., 13:12
Egyesek a WiFi és a vezeték nélküli töltés hibájára panaszkodnak; a Samsung szerint nincs nagy gond.
Hirdetés

A Samsung számára nagyon fontos, hogy a Galaxy S8-cal minden rendben legyen, de mivel egy olyan készülékről van szó, amelyet több tízmillió példányban gyártottak, törvényszerű, hogy kisebb-nagyobb malőrök becsússzanak. Ez szinte mindig így van, az iPhone-okkal is szokott lenni pár apróság, de a hangok pár hét (esetleg pár hónap) alatt mindig elcsendesednek. A Samsung új telefonjaival kapcsolatban három probléma merült fel. Az már korábban kiderült, hogy egyes készülékek kijelzője túl vörös képet mutat, most pedig emellé jött az is, hogy a telefonokkal WiFi gondok is vannak, és a vezeték nélküli töltés sem működik úgy, ahogyan kellene. A WiFi-vel kapcsolatos probléma csak az egyik koreai szolgáltató hálózatára kapcsolódó telefonokat érinti, tehát még az sem kizárt, hogy a hiba nem a Samsung oldalán van. A vállalat mindenesetre azt ígérte, hogy a vörös kijelzőt korrigáló szoftveres javítás elkészítés után ki fog adni egy második frissítést, amely ezt a gondot is meg fogja oldani.

A vezeték nélküli töltéssel kapcsolatos problémákat egyelőre nem kommentálta a vállalat, de a felhasználók visszajelzéseiből arra lehet következtetni, hogy a telefon a régebbi töltőkkel nem működik együtt, pedig elvileg kompatibilisnek kéne lennie azokkal is. A hiba nemcsak más gyártók termékeit érinti, hanem a Samsung saját vezeték nélküli töltőit is. Amint a Samsung reagál valamit az ügyben, azt természetesen mi is közölni fogjuk.