Egyre több elektromos autót és robogót látni az utakon, azonban a vásárlók többsége még mindig szkeptikus a technológiát illetően, mégpedig azért, mert a legtöbben a járművek hatótávolságát túl kicsinek tartják. Pedig a helyzet az, hogy aki már próbálta az elektromos autókat, az pontosan tudja, hogy – egy-két extrém esettől eltekintve – a mindennapi munkába járásra tökéletesen elegendő az, amit az elektromos autók nyújtani tudnak. A gyorstöltők terjedésével a hosszabb utak teljesítése is egyre kényelmesebb, bár az tény, hogy ilyenkor a jármű töltése tovább tart, mintha beugranánk a benzinkútra. Éppen ezért dolgozik a Honda egy olyan megoldáson, amivel a töltési időt le lehet rövidíteni.
A Mobile Power Packs néven futó akkumulátor egyelőre még nagyon alacsony kapacitással rendelkezik: 1 kWh-s, miközben az autókban lévő áramforrások ennek sokszorosát tudják. Vagyis az még egy kicsit odébb van, amíg az elektromos autókat is ilyen cserélhető akkumulátorokkal lehet majd üzemeltetni, viszont néhány alternatív felhasználási javaslata van a Hondának addig is. Az egyik – logikus módon – az, hogy az akkumulátorokat kisebb járműben használják fel. Elsősorban robogókról lehet szó, ami viszont azt is jelenti, hogy a vállalat nem országhatáron belüli felhasználásban gondolkodik, ugyanis Japánban sokkal kevesebb robogót használnak, mint más régiókban; a Honda a Fülöp-szigeteket célozta meg, a projekt jövőre indulhat. (A Gogoro sem véletlenül Tajpejben indult.)
A Honda másik javaslata az, hogy a cserélhető akkumulátort gigantikus powerbankként használjuk otthon vagy kirándulásokon; terepre pedig egy tok is készült, amivel banyatankká varázsolhatjuk az áramforrást. A kerék és a húzókar kell is, mivel maga az akku 10 kg-os, vagyis annyira azért nem könnyű, hogy bárki is huzamosabb ideig cipelgesse. A Fülöp-szigetek ehhez a fajta teszthez is jó terepnek ígérkezik, mivel az elektromos hálózat nem túl megbízható, ezért az otthonokban is jól jöhet, ha van egyfajta „szünetmentes” tápegység. Más kérdés, hogy az ország az egyik legszegényebb, így nem biztos, hogy jelentős hátszél nélkül működni fog a Honda terve.