Márciusban megint olyan, a vezető halálával végződő baleset történt, amelyben egy Tesla volt érintett. Az autó egy autópályán a sávokat elválasztó betonfalnak ütközött, aminek következtében az első része gyakorlatilag teljesen megsemmisült. A Testla a balesetet követő napokban közleményt adott ki, amelyben megerősítette, hogy az az önvezető rendszer be volt kapcsolva. A közlemény ugyanakkor azt is jelezte, hogy a sofőr a balesetet megelőző legalább 6 másodpercben nem fogta a kormányt, noha erre az autó elektronikus rendszere többször is figyelmeztette.
A sofőr, Walter Huang családja perelné a Teslát, mivel szerintük az autó önvezető rendszere hibás, és ez vezetett a balesethez. A Tesla álláspontja ezzel szemben az, hogy a rendszer jól működött, csak éppen Huang az előírásokra fittyet hányva nem figyelt az útra.
A család korábbi esetekre hivatkozva szeretné bizonyítani, hogy a Tesla rendszere nem működik megfelelően. A helyzet az, hogy nem lesz könnyű dolguk, mert a Tesla autonóm rendszere még mindig csak kísérleti fázisban van, és az autó kézikönyvében továbbra is szerepel, hogy az elektronika nem alkalmas arra, hogy felügyelet nélkül biztonságosan közlekedjen. Éppen ezért előírás, hogy a sofőrnek végig figyelnie kell az útra és a közlekedés más szereplőire, hogy szükség esetén késlekedés nélkül be tudjon avatkozni.
Huang balesete egyébként a harmadik olyan, halálos áldozatot követelő baleset, amelynek pillanatában az autonóm rendszer működött. Mindegyik balesetben közös, hogy az autót az automatikus rendszer úgy vezette, hogy a sofőr – valószínűsíthetően – egyáltalán nem figyelt arra, hogy mi történik az úton.