- 2019. december 5., 10:00
A vállalat így szeretné elérni, hogy az eladások újra növekedésnek induljanak.

Az Apple egyelőre nem erősítette meg, de pletykák szerint a termékbejelentéseknél a vállalat stratégiát vált, és ezentúl nemcsak ősszel, hanem tavasszal is mutat be új telefonokat. A váltást – már amennyiben tényleg lesz – a riválisok termékbejelentési gyakorlata indokolhatja. Jelenleg a Samsung és a Huawei évente kétszer mutat be új mobilt. Az ősszel érkező mobilok direkt versenyben vannak az iPhone-okkal, a tavaszi modellek viszont Apple részről válasz nélkül maradnak.

A pletykák szerint már 2021-ben érvénybe lép ez a menetrend, és mindkét alkalommal két-két mobilt leplez le a vállalat. A megosztott bejelentéssel az Apple két legyet üthet egy csapásra: egyrészt gyorsabban alkalmazkodhat a piaci trendekhez, másrészt pedig ha akarja, akkor elkülönítheti az abszolút csúcsmodelleket és az olcsóbb készülékeket egymástól.

Az Apple eladásai nem alakultak túl jól mostanában, ennek tudható be például az is, hogy az iPhone 11 ára a vártnál kedvezőbb lett. A DigiTimes szerint ez a húzás annyira bejött, hogy az Apple jövőre megint megpróbál jobb ár/érték arányt elérni a kütyüinél – mégpedig úgy, hogy a telefonokhoz vezetékes helyett vezeték nélküli fülhallgatót fog csomagolni. Valószínű azonban, hogy ez nem a jelenlegi AirPods lesz, hanem egy olcsóbb alapváltozat.

Hozzászólások