A Microsoft Copilot Super Bowl hirdetése az AI–stratégia változását jelzi
A Microsoft Super Bowl-reklámot mutatott be a Copilot mesterséges intelligencia asszisztensének – megragadva a nagy horderejű lehetőséget, hogy ellensúlyozza az AI buktatóit és kockázatait azáltal, hogy a technológiában rejlő lehetőségekre összpontosít miközben fokozva az emberi kreativitást és ambíciókat. A frumzi.com/hu/ hirdetés a Microsoft fokozatos elmozdulását tükrözi a Copilot önálló termékként való bemutatása felé, amely már nem határozza meg szigorúan a Bing-keresés kontextusában az AI-asszisztenst – számolt be Tom Warren, a The Verge munkatársa, Yusuf Mehdivel, a Microsoft ügyvezető alelnökével készített interjú alapján
Ez ellentétben áll azzal, ahogyan a vállalat az AI-asszisztenst az „új Bing” zászlóshajójaként egy évvel ezelőtti piacra dobásakor pozícionálta, ahogyan azt akkor leírták. A Microsoft igyekezett megállítani a Google vezető pozícióját a keresési piacon, ettől függetlenül cégnek van mit fejlesztenie ezen a területen.
A népszerű Bing
Költői hasonlattal élve: hogy a nap sugarai átszűrődnek az ablakon, és a világ élettel teli, úgy szükséges egy keresőmotor hatékony működése is, hogy navigálhassunk ebben a digitális dzsungelben. A Microsoft Bing nemcsak egy keresőmotor; inkább iránytű a végtelen internetes úton. Kiemelkedően hatékony módja annak, hogy átlendüljünk az információk sokaságán, és megtaláljuk, amit keresünk.
Ha a digitális világban például az online kaszinó játékok felé vesszük az irányt, a hűséges társ a Bing lesz az úton. Legyen szó a legújabb trendekről, a legnépszerűbb platformokról vagy éppen stratégiákról, a Microsoft keresője mindig ott van, hogy segítsen. Az algoritmikus intelligencia mögött rejlő Bing amellett, hogy egyszerű kereső; képes azonosítani az egyedi igényeket, így személyre szabott ajánlatokat, információkat kínálva.
Az online kaszinó játékok világában a Bing kifinomult keresési lehetőségei révén pillanatok alatt megtalálhatjuk a legjobb platformokat, legyen szó akár bónuszokról, exkluzív ajánlatokról vagy megbízható fizetési lehetőségekről.
A Copilot továbbra is része a Bing keresési élményének, de az azóta eltelt évben a Microsoft egyre inkább a Copilot önálló márkaként való bemutatására összpontosított, legutóbb pedig a Copilot Pro-t indította el egyéni felhasználók számára. A brand erősítésére pedig a Super Bowl-reklámidő a legjobb értékesítési hely.
A könnyen használható Copilot
A Copilot zökkenőmentesen integrálható olyan klasszikus alkalmazásokkal, mint a Word, a PowerPoint, az Excel, az Outlook és a Teams, így biztosítva az egységes felhasználói élményt. Ez az integráció szükségtelenné teszi a több eszköz közötti váltást, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kihasználják a Copilot képességeit az általuk preferált Microsoft 365-alkalmazásokon belül, így konzisztens és hatékony munkafolyamatot biztosítanak ugyanazon platformon.
A Microsoft 365 Copilot lehetőséget kínál a felhasználóknak készségeik és ismereteik bővítésére. A nagy nyelvi modellek képességeinek kihasználásával a Copilot kontextusra vonatkozó javaslatokat és útmutatást nyújt a munkafolyamat során. Legyen szó új technikák elsajátításáról vagy különböző munkafolyamatok felfedezéséről, a Copilot értékes segítővé válik, motiválva a felhasználókat az új módszerek gyors megértésében és bevezetésében.
A Copilot igénybevételével folyamatosan fejlesztheti és finomíthatja készségeit, ami fokozott jártassághoz és szakértelemhez vezet.
Mindezeken túl a dokumentumok, prezentációk létrehozásának és szerkesztésének folyamata, valamint az adatelemzés hatékonyabbá és élvezetesebbé válik. Azáltal, hogy javaslatokat kínál, időt takarít meg az írásban és az adatgyűjtésben, valamint gyors visszajelzést ad, a Copilot felbecsülhetetlen értékű asszisztenssé válik ötletei életre keltésében.
A termelékenység növelésével, a zökkenőmentes integrációval, a készségek fejlesztésével, a kreativitás felszabadításával, illetve a tájékozott döntéshozatallal a Copilot nélkülözhetetlen eszközzé válik a modern munkahelyeken. Érdemes kihasználni a Microsoft 365 Copilot előnyeit, és kiaknázni a teljes potenciálját a szakmai sikerink és nem utolsó sorban a munkánk megkönnyítése elérésében.
A CNN jelentése szerint ebben az évben a kriptográfia és a mesterséges intelligencia átadja helyét a nagyobb márkák hagyományosabb, jó közérzetet nyújtó hirdetéseinek. A jövőben még az sem kizárt, hogy az ilyen nagyobb mérkőzések előtt láthatjuk az online kaszinó játékok kreatívjait, kiélezve a csábító bónuszokra.