Persze az önvezető autó demonstráció elég messze áll a valóságtól, mégis állandó sor állt az Oculus Rift szemüvegekkel felszerelt ülések előtt. A Kia Soul EV motorháztető mögé tett ülések a 3D-s virtális valóságot rezgésekkel és egyéb mozgással próbálták élethűbbé tenni.
A demonstráción egy akciófilm jelenetbe cseppenhettünk, ahol az első kiadós lövöldözés után a menekülést a karórán keresztül odahívott, és teljesen önállóan is mozgó Kia Sould EV segítette. Az autó a hangutasítással megadott célponthoz nemcsak az utat tervezte meg, hanem akár oda is navigált, de észrevette a száguldó autó elé ilyenkor menetrendszerűen kitolató nyerges vontatót is.
Virtuális valóság ide vagy oda, nehéz ezek alapján elképzelni, hogy milyenek is lesznek ezek az autók, hiszen ezek a demonstrációk még mind előre felvett jelenetek. Azt viszont szóvá tettük a demó után, hogy a benzinmotor járását imitáló enyhe vibrációt teljesen felesleges volt egy telesen remegésmentesen működő elektromos autó demójába beleerőszakolni.
A Kia 2020-ig ígéri a részlegesen önálló, 2030-ra pedig a teljesen önálló autó megjelenését. A Kia Soul EV-be szerelt ADAS (Advanced Driver Assistance System), amit Nevadában már aktívan tesztelnek, nagy részben hasonló szolgáltatásokat kínál, mint a többi gyártó hasonló rendszere. Így az autók el tudnak boldogulni az autópályán a városokban, követni tudják az előttük haladó autót (amikor a sávok nem egyértelműek), segítenek a másik sávba való átsoroláskor és beparkolnak helyettünk, ha kérjük. A legérdekesebb mégis a vészhelyzeti megállás automatizálása. Ha a sofőr valami miatt hosszabb ideig nem figyel az útra (elaludt vagy rosszul lett), akkor az autó automatikusan kisorol a külső sávba és megáll az erre alkalmas legközelebbi helyen.
A Kia stand vizuálisan legérdekesebb pontja a Kia Novo Concept autója volt, amiben a jövő autójának kezelőfelületét demonstrálták. A mobiltelefonokhoz hasonlóan ebben is megjelent az ujjlenyomat-olvasó, ami a sofőr azonosítása után visszatölti a sofőr által elmentett korábbi beállításokat. Sajnos a Kia nem nem hisz még eléggé az elektromos autózásban, így ez a koncepcióautó még benzinesként jelent meg (már ha egyáltalán van jelentősége egy igazából működésképtelen koncepció autónál a meghajtás módjának).