- 2009. június 20., 23:52
A cég látványosan beleesett a PC-k számára ásott vermébe, de viszonylag gyorsan kimászott belőle.
Hirdetés

Az Apple reklámsorozatának egyik frissebb tagja, a „Legal Copy” azon tréfálkozott, hogy a „PC-k biztonságos és könnyű használata” kijelentéshez teljes oldalnyi apró betűs rész tartozna a rendszeres frissítésekről, védőprogramokról, stb. stb.

A 3GS iPhone-ok megjelenésekor azonban az Apple reklámzsenijeinek sikerült a 3G és 3GS modellek könnyen átlátható, grafikus összehasonlításának aljára olyan mennyiségű apró betűs szöveget beilleszteni (jobbára az akkumulátosos üzemidő mérésének módjairól), ami már nem is fért el egyetlen böngészőoldalon.

A cég valószínűleg annak sem örülhetett, hogy a veterán netbúvárok rajtuk röhögtek, olykor elég látványosan, web 2.0 oldalakon is. Azonban hamarosan a szaksajtó is elkezdte feszegetni: vajon mi szükség van ennyi kiegészítésre, mit próbál elrejteni az Apple? A válasz egyszerű és hatékony volt: a nagyjából Háború és békényi szöveg nagyja eltűnt az oldalról.

Címkék