- 2014. január 4., 15:14
Valószínűleg a termék piaci bevezetése még mindig messze, talán évekre, van, de legalább a tesztelők köre bővült.
Hirdetés

A Google bejelentette, hogy minden olyan felhasználó, aki Play Music All Access előfizetéssel rendelkezik, benevezhet egy Google szemüvegre. Eddig csak azok a kiváltságosok próbálhatták ki a kütyüt, akik ott voltak 2012-ben a Google I/O-n és volt náluk felesleges, a szemüveg előrendelésére fordítható 1500 dollár is.

Mint a Google oly sok szolgáltatása, a Glass tesztprogram is meghívó alapú, viszont annyi a könnyítés, hogy ezúttal nem más felhasználókon múlik a sorsunk; meghívót ugyanis mindenki igényelhet magának, ha bejelentkezik Google fiókjába. A meghívó igénylése ugyanakkor még nem jelent garantált sikert, a Google csak azoknak küld levelet, akik átmennek a belső szűrőn is. Bár ezzel a lépéssel a Google Glass sokkal szélesebb körben elérhetővé válhat, olcsóbb nem lesz egyetlen centtel sem, így csak akkor érdemes meghívót kérni, ha hajlandók vagyunk fizetni 1500 dollárnak megfelelő összeget azért, hogy a szemüveget kipróbáljuk.