Fellengzősen exoskeletonnak hívják, pedig a megjelenése alapján (az exoskeleton olyan külső váz, amely a mozgásban segít) valójában „csak” egy adatkesztyű a Dexmo, erőviszacsatolással. Az ötletet az adta, hogy a VR-szemüvegekkel megjelenített virtuális valóságban a tárgyakat manipulálni lehet ugyan, de nincs hozzájuk megfelelő érzet, visszacsatolás: ezt oldja meg a Dextra Robotics készüléke, amelyhez 17 prototípuson át jutottak el a fejlesztők.
A Kickstarter kampányban a 200 ezer dolláros cél elérésekor két változatot is készítenek majd, a Dexmo Classic és F2 verziót. Az előbbi csak egy bemeneti eszköz, az utóbbi az ujjakat fékezve, kétállású módon gondoskodik a nyomás megfelelő érzékeléséről. Noha az ujjak követése gyorsulásérzékelőkkel történik, a kezünk térben való abszolút elhelyezése még nem megoldott, ahhoz külső alkalmazást (például a Sixense STEM-et) kell használni. Szerencsére a kesztyűnek van saját API-ja, a programokhoz való illesztésen is lehet már dolgozni. A Classic verzióból egy pár 150 dollár lesz (egy darab 75 dollár), míg az F2-ből 319 (egy darab 179). Igazán viszont akkor üt majd a kínai vállalat fejlesztése, ha abszolút térbeli értékeket ad, a visszacsatolást pedig analóg módon végzi.