- 2014. november 17., 13:33
Olyan hosszú, mint egy focipálya – de mégsem ez (lesz) a legnagyobb digitális hirdetési felület a világon.

A világ egyik legnagyobb és legdrágább hirdetési felülete holnap kezdi meg működését New Yorkban, az első rajta megjelenő hirdető a Google lesz.

A Times Square a város egyik ikonikus helye, amely számtalan filmben megjelent már; mostani nevét 1904-ben kapta, amikor a The New York Times szerkesztősége a kereszteződés melletti irodaházba költözött. A Times Square nevezetességei közé nemcsak a megszámlálhatatlan mennyiségű hirdetőtáblák tartoznak, hanem az is, hogy a Broadway és a Seventh Avenue kereszteződése az egyik legforgalmasabb a világon, és persze az is, hogy a Broadway (színházi negyed) központjáról van szó. Egyes statisztikák szerint naponta 330 ezer ember fordul meg itt, a turisták száma pedig évi 40 millió körülire tehető – tehát egy ide kihelyezett hirdetés (amely nem olcsó, egy hónapra 2,5 millió dollárba kerül) rengeteg embert elér.

A most átadásra kerülő hirdetőfal teljes hosszában végighúzódik a 45. és a 46. utca között, és nyolc emelet magas; összesen 24 millió pixelt tartalmaz. A legnagyobb, kizárólag hirdetésekre használt kijelzők között azonban van nagyobb, az LG Szaúd-Arábiában nem is olyan régen egy 250 méter hosszú verziót adott át.

Címkék
Hozzászólások