Nyílt titok, hogy az LG az OLED-del képzeli el a jövőt, ami nemcsak azért tűnik jó választásnak, mert a technológia rengeteg előnnyel bír, hanem azért is, mert a versenytársak egyelőre nagyon le vannak maradva, nagy méretben például egyetlen konkurens sem tud rentábilisan gyártani. Az LG szeretné, ha az egyelőre megkérdőjelezhetetlen vezető pozíciója megmaradna a későbbiekben is, ezért a vállalat vezetése úgy döntött, hogy minden eddiginél több pénzt öl fejlesztésekbe: a következő három év során 2400 milliárd forintnak megfelelő összeget használhatnak fel a K+F részlegen. Az LG biztosan nem tesz rossz lóra, mivel az OLED-et nemcsak tévéknél lehet használni, hanem a viselhető kütyüknél, háztartási eszközöknél, autókban, stb, hiszen ezeken a területeken nagyon nagy előnyt jelent, hogy nem kell feltétlenül ragaszkodni a sík felületekhez.
Emellett persze nyilván az is a koreai gyártó szeme előtt lebeg, hogy a tévéknél az új technológiákat főleg a prémium termékeknél lehet bevetni, amelyek jóval nagyobb haszonkulccsal adhatók el – ha a fenti összegből futja majd arra is, hogy a panelek gyártása még olcsóbb legyen, akkor a tévé divízió profittermelő képessége is javulhat. A prémium kategóriás termékek piaca ráadásul néhány éven belül kulcsfontosságú lehet: ha a kínai gyártók betörnek a nemzetközi porondra is, akkor az alsóbb szegmensekben kő-kövön nem marad, kíméletlen, a mostaninál is sokkal komolyabb árversenyre lehet számítani.