A Nissan nem titkoltan a fiatalabb korosztály számára készítette a tanulmányát, amelyet a Tokyo Motor Show állít majd ki. Nem is tudjuk, hogy mi a zavaróbb: az, hogy az utazást egy interaktív audio-vizuális tevékenységnek képzelik el, vagy az, hogy a még nem keresőképes, de vezetni már tudó korosztályt célozzák (a női autók kategóriája már régóta létezik). A lényeg, hogy a „Teatro for Dayz” felületei mind képernyővel borítottak. Igen, a fotók alapján még az ülőlapok is.
A külső formavilág a japán belpiacos autócsodákhoz képest teljesen szokványos, talán csak a külső kijelzők szokatlanok, amelyek az egyedi minták mellett az elektromos hajtású autó töltöttségét is mutatni tudják.
Az tény, hogy a strapabíró kijelzőkkel sok minden megtehető, az utasok hangulatát a különféle színek és ábrák a jó irányban is befolyásolni tudják – aki ebben utazgat, biztosan nem lesz depressziós. Ha viszont az extrém beltereknél tartunk, nézzük meg a Mercedes Benz F015-ös autóját, amely természetesen önmagát vezeti: az utasok képernyők helyet egymással beszélgethetnek. Ez azért csak jobb, nem?