- 2015. október 15., 12:20
A Facebook közel áll ahhoz, hogy elindítsa saját videomegosztó oldalát; a YouTube-nak azért nem kell félnie.
Hirdetés

És ez nem is titok igazán: a Facebook a legutóbbi, automatikusan elinduló videókkal is arra utalt, hogy fontosnak tartja a közösség által előállított mozgóképes tartalmakat. Egy ideje már a saját lejátszója is működik, innen pedig már csak egy lépés, hogy saját szolgáltatása közvetlen konkurense legyen a YouTube-nak. Az alábbi videó szerint a Facebook üzenőfalával szoros kapcsolatban marad a szolgáltatás, integrálva az Instagram és a YouTube kedvelt funkcióit. Az újfajta felületet egyelőre egy szűk csoport teszteli, viszont az már most látható, hogy külön füle lesz a videóknak, amely ajánlatokat is ad (az üzenőfalon egyébként most is látható). Ha valamit nem tudunk azonnal megnézni, lehetőséget kapunk a link mentésére, hogy azt később nyugodt körülmények között tekinthessük meg. Íme, hogyan kell mindezt elképzelni a gyakorlatban:

Testing New Video Experiences on Facebook

Posted by Facebook Media on Tuesday, October 13, 2015

Habár a Facebook egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy a YouTube-nak egy jól működő alternatívát kínáljon, a világ legnagyobb videomegosztójának véleményünk szerint egyelőre nincs oka félni. Hiába van rengeteg felhasználója, ez nem biztos, hogy előnyt fog jelenteni: felhasználókban ugyanis a Google sem szenved hiányt.

Címkék
Hozzászólások