- 2016. április 29., 15:08
Tíz nap múlva változik a számlafizetés módja: a szolgáltató üzleteiben nem lehet többé a számlát rendezni.
Hirdetés

A Telenor április elején jelentette be, hogy üzleteiben május 9-től nem lehet számlát befizetni. A módosítás érinti a Telenor saját üzleteit és azokat a boltokat is, amelyeket a szolgáltató partnerei üzemeltetnek. Az ügyfelek természetesen nem maradnak személyes fizetési lehetőség nélkül, május 9-től egyes Inmedio és Relay üzletekben nyílik lehetőség a számla kiegyenlítésére. A módosítás az ügyfelek többségének kedvező lehet, ha azt vesszük, hogy 158-ról 324-re nő a fizetési pontok száma, viszont az problémákat szülhet, hogy személyesen fizetni ezentúl csak készpénzzel lehet. Természetesen interneten továbbra is működni fog a kártyás fizetés, és a plasztikot a MyTelenor alkalmazásban is lehet használni – mint ahogyan erre eddig is volt lehetőség.

A módosítástól a Telenor azt várja, hogy az üzletekben felgyorsul az ügyintézés, hiszen a csak számlát fizető ügyfelek nem fognak a boltokba betérni. Egyébként pedig a bankkártyás fizetést nem használó számlások sem járnak rosszul, mert az újságosoknál jellemzően sor nélkül, hosszabb nyitvatartási idő mellett fizethetik be számláikat.

Címkék