Ez utóbbi nagy szó, mert aki ilyen színű könyvolvasót szeretett volna, az vagy a drágább típusok közül választott, vagy nem Kindle-t vett, mivel fehér színű modell 2010 óta nem volt a termékpalettán. Az Amazon egyébként mostanában kicsit keveset beszélt a Kindle-ről, ami persze nem véletlen: a nagy pénzt nem a hardver eladása hozza, hanem az, hogy aki megvette a Kindle-t, az utána zsákszámra vásárolja rá a könyveket. Ez a biznisz pedig igen jól pörög, 2012 óta ugyanis már az elektronikus könyvekből ad el többet a vállalat, nem pedig a nyomtatott változatokból.
Az új Kindle a nyolcadik generációt képviseli, sok minden azonban nem változott benne: elődjéhez képest kétszer annyi memóriát kapott, de az érintésérzékeny kijelző mérete, technológiája és felbontása is maradt a régi. Ami változás még, az az, hogy a Kindle kicsit vékonyabb és könnyebb is lett, de pár milliméter és pár gramm valószínűleg senki szívét nem fogja megdobogtatni.
Az Amazon nem változtatta meg az árakat sem: a legolcsóbb Kindle továbbra is 80 dollárért rendelhető meg reklámokkal, vagy 100 dollárért, és akkor nem kell a hirdetéseket sem bámulni.