- 2017. február 13., 12:00
Egy férfi a felsége telefonján is használta az Ubert, ami a hibás alkalmazás miatt nem várt következménnyel járt.
Hirdetés

Egy francia üzletember 45 millió dollárra perli az Ubert, mert szerinte a szolgáltató hibája vezetett a válásához. Persze nem az volt a válóok, hogy a férj Uberezett: megcsalta feleségét, amire viszont a közösségi szolgáltató hibájából derült fény. A problémát az iPhone-os alkalmazás (egyébként már korábbról ismert) bugja okozta; hiába lép ki valaki a felhasználói fiókjából, az alkalmazás ettől függetlenül továbbra is elküldi a telefonra a fuvarokkal kapcsolatos értesítéseket. A férj – amellett, hogy hűtlenkedett – azt a hibát is elkövette, hogy a felesége telefonján is használta a szolgáltatást. Hiába lépett aztán ki fiókjából, az értesítések továbbra jöttek, a feleség gyorsan összerakta, hogy mi folyik a háta mögött. A férj szerint egyértelmű, hogy az Uber hibás alkalmazása nélkül felesége nem szerzett volna tudomást a félrelépésről, így el sem váltak volna. A most már csak ex-férj 45 millió eurós kártérítést szeretne kapni.

Az Uber az eddigi gyakorlatnak megfelelően nem reagált semmit az üggyel kapcsolatban (konkrét ügyeket a vállalat sosem kommentál), az első tárgyalásra, ahol a feleket hallgatják majd meg, a jövő hónapban fog sor kerülni.

Világszerte egyre gyakoribb, hogy valamilyen digitális szolgáltatás vezet házaspárok válásához, Amerikában például minden ötödik válásban jut valamilyen szerep a Facebooknak.

Címkék