Flip néven új márka jelent meg a hazai piacon: a szolgáltatás a Telekom hálózatán keresztül érhető el, elsődleges ismertetőjele pedig az, hogy nagyon olcsó. A szolgáltatást a Telekom nyújtja, mégpedig a saját infrastruktúráján keresztül, ami azt jelenti, hogy jelen pillanatban országszerte mintegy 500 ezer háztartás rendelheti meg a Flip 3 névre hallgató csomagot. Az előfizetés havidíja 4000 forint, amely 106 tévécsatornát és 24 HD adót, 100 Mbites internetet és WiFi routert valamint vezetékes telefont foglal magában. A beszélgetés a Flip előfizetők között díjmentes, más vezetékes irányban pedig percenként 5 forintba kerül. A szolgáltatásra hűségidő nélkül lehet előfizetni.
A Telekom úgy márkája saját arculatot kapott, amely élesen elkülönül az anyavállalat imázsától: a kommunikációban minden téren a narancssárga szín dominál, nem pedig a Magenta. Ez persze nem véletlen, a Flip lényege az egyszerűség, kiegészítő csomagokra és egyéb kapcsolódó szolgáltatások igénybevételére a Flip esetében nincs lehetőség. A Telekom infrastruktúrája ugyanakkor lehetővé teszi, hogy a szolgáltatás minősége éppen olyan szintű legyen, mint a Telekom előfizetéseknél.
A Flip egyszerűsége az ügyfélkezelésben is megmutatkozik, a kommunikációban az önkiszolgáló megoldások élveznek előnyt, így a szolgáltatás megrendelése vagy a számlák befizetése az interneten keresztül is történhet. Annak ellenére, hogy a Flip műszaki hátterét a Telekom biztosítja, a cégcsoporton belül egy teljesen új, dedikált csapat alakult saját ügyfélkapcsolati és értékesítési csatornákkal. A Flip ügyfélszolgálata a flip.hu internetcímen és a 1446-os számon is elérhető, és a szolgáltatás Facebook oldallal is rendelkezik.