Érdekes felmérést készített a K&H a 19-29 éves fiatalok körében. Nem túl meglepő módon ebben a korosztályban szinte mindenkinek van már okostelefonja: 93 százalékuk rendelkezik ilyen eszközzel, okostévét viszont csak minden negyedik fiatal használ. A felmérés a tartalomfogyasztási szokásokra, elsősorban a fizetős tartalmakra fókuszált, és az eredmény elég megdöbbentő. A legtöbben azt válaszolták, hogy ha lehet, akkor ingyen néznek filmet, az átlagos összeg pedig, amelyet ilyen jellegű szórakozásra költenének a 19-29 évesek, az mindössze 2150 forint. És ennyit is csak akkor áldoz(ná)nak, ha cserébe korlátlan hozzáférést kapnak.
A képet igazán az árnyalja, hogy csak a megkérdezettek 55 százaléka lenne hajlandó fizetni egy online videotéka hozzáférésért, viszont a valóságban még ennél is rosszabb a helyzet, mert tízből kilencen választják az ingyenes, „alternatív” letöltési megoldásokat. Sajnos a tanulási kedv sem túl nagy: habár a filmnézés elég hatékony eszköze lehetne a nyelvgyakorlásnak, a fiatalok mindössze 31 százaléka nézi eredeti nyelven a filmeket, 69 százalék a szinkront részesíti előnyben.