A kötelező védőfelszerelések viselete és a közösségi távolságtartás szabályai már március eleje óta érvényesek a Telenor üzleteiben mind az ott dolgozók, mind az ügyfelek részére – de a legjobb természetesen továbbra is az, ha az ügyfelek a minden kontaktot nélkülöző online ügyintézést választják. A vállalat honlapja már eddig is számos ügy elintézésében segített, van azonban egy olyan felhasználói réteg, aki ennek ellenére a hagyományos ügyintézést részesíti előnyben. A mostani fejlesztésektől a Telenor azt reméli, hogy a kevésbé gyakorlottak is meglátják a lehetőséget az ügyintézés eme kényelmes és gyorsabb formájában.
Az egyik fontos változtatás az, hogy a számlák befizetésére a Telenor weboldalán mostantól regisztráció nélkül is van lehetőség; így sokkal könnyebb az idősebb rokonok számláját befizetni (az idősek általánosságban a postai csekkes megoldást kedvelik). A Telenor készített egy videosorozatot is, amelynek részei a legfontosabb ügyek esetében lépésről-lépésre bemutatják, hogy mi a teendő akkor, ha valaki otthon a számítógép segítségével szeretné elintézni őket. Ez a sorozat főleg azok számára hasznos, akik eddig még nem éltek az online lehetőséggel.
A fejlesztést követően az alábbi ügyeket lehet online intézni:
• Egyenlegkövetés, számlabefizetés és egyenlegfeltöltés (regisztráció nélkül is)
• Bankkártyás fizetés regisztráció nélkül
• Adatjegy, hangjegy és egyéb kiegészítő szolgáltatások megrendelése
• Tarifaváltás, a kártyás felhasználóknak egyéni ajánlatok lekérdezése, megrendelése
• Hűségidő hosszabbítása akár új készülék vásárlásával
Az alábbi funkciók megvalósítása pedig folyamatban van, bevezetésük hamarosan várható:
• Kártyás tarifáról számlás előfizetésre váltás
• Webes ügyfélszolgálat ügyintézővel, regisztráció nélkül