Tesztünkben az 55 colos LG LM960V szerepelt, azonban a leírtak – legfeljebb apró változtatásokkal – a 47 colos modellre (47LM960V) is érvényesek.
Külső
Szűk egy hónapja teszteltük az LG LM765S-t, amelynek dizájnjával nagyon elégedettek voltunk; a Cinema Screen kialakítást nagyon eltalálták az LG tervezői. Az összhatás annyira jó, hogy nehezen tudtuk elképzelni, hogy felül lehet múlni. Aztán kicsomagoltuk az 55LM960V-t… Bár mindkét tévé a Cinema Screen dizájn kapta, azok kívül, hogy mindkét modell keret nélküli, a talpat leszámítva sok hasonlóság nincsen bennük. Az LM960V esetében ráadásul már trükközések sincsenek, a káva valóban eltűnt, és nemcsak arról van szó, hogy a keret nem látszik a tévé kikapcsolt állapotában. Egyedül egy vékony, pár milliméteres fémkeret maradt; ezt részben az tette lehetővé, hogy a háttérfényt adó LED-ek nem oldalra, hanem a panel mögé kerültek. Nem lennénk meglepve, ha jövőre már csak egy vékony fémszalag maradna, amivel az LG gyakorlatilag elérné azt a határt, amit a fizika törvényei lehetővé tesznek.
Az előzőekből adódóan hagyományos értelemben vett kávát csak a képernyő alatt találunk, ez a mostani divatnak megfelelően fényes fekete színű. Az LG a márkajelzést ezen a felületen helyezte el, más feliratok azonban nincsenek a készüléken. Az LG már korábban sem aggatta tele a kávát mindenféle feliratokkal, az LM960V esetében helye sem lett volna erre. Még a gomboknak sem volt hely elül, sőt, a kezelőszervek oldalra sem fértek volna el, így hátul kaptak helyet – ha szemből nézzük a tévét, akkor jobb oldalt.
Bár a tévé hátsó LED-es megvilágítást tartalmaz, meglehetősen vékony, 38,4 mm-es, ami elsősorban annak köszönhető, hogy az LG apró méretű fényforrásokat alkalmazott (a Nano LED-re keresztelt megoldást egyébként a 2010-es IFA-n mutatta be a koreai gyártó). Nagy plusz pont az LG-nek, hogy a hangszórókat nem akarta beleerőltetni a vékony kávába, így a hangkeltőknél kicsit több hely áll rendelkezésre. Világmegváltó hangzásra persze még így sem kell számítani, de értékelendő, hogy az LG legalább próbálkozik.
A tévé állványa V alakú, ám ennél is érdekesebb, hogy éppen azt a talpat kaptuk (azaz ugyanakkora méretűt), mint ami a korábban nálunk járt 47 colos LM765S-t is tartotta – ez azt jelenti, hogy a véleményünk ismét az, hogy a tévé picit magasabban van annál, mint ahogyan optimális lenne. A talp króm színű; nem teljesen olyan, mint a káva oldala (az inkább szálcsiszolt hatású), de a két árnyalat jól megy egymáshoz.
A tévé hátuljának bal oldalára a csatlakozópanel került, amely a szokásos arzenált vonultatja fel, és a vékony tévékkel elterjedt kialakítást használja: a csatlakozók oldalra illetve lefelé néznek, azaz a tévé síkjával párhuzamosan helyezkednek el, így nem kell speciális kábelt vásárolnunk akkor sem, ha a tévét a falra szeretnénk felszerelni (amely esetben a talp és a nyak természetesen teljesen eltávolítható a készülékről). Mivel ma már a legtöbb eszköz HDMI kimenetet is tartalmaz, mind a négy HDMI oldalra néz. Közülük az 1-es jelzésűvel használható a visszatérő audio csatorna. Érdekesség, hogy az LG a 4-es csatlakozót MHL kompatibilissé tette, ami a mobiltelefonok/táblagépek csatlakoztatását könnyítheti meg. Emellett leginkább az USB portok könnyű elérhetősége lehet még fontos, így mindhárom USB szintén oldalra néz – mellettük a CI adapter foglalata kapott még helyet, amelyet most már nemcsak a Digi, hanem a UPC előfizetők is használhatnak.
A további csatlakozók: Ethernet, RGB (D-Sub + hang), AV, DVB-S bemenet, antennabemenet, optikai hangkimenet, jack audio kimenet. Ezek közül több csak adapterrel működik, azonban ez nem befolyásolja a használhatóságot, mert az adapterek is részét képezik a csomagolásnak. Az antennabemenet „mögött” analóg, DVB-T és DVB-C tuner egyaránt megtalálható.