Skip to main content

digital signage

Magyarországon is elérhetőek az LG különleges kijelzői – amelyek elsősorban ipari célra készültek.
Habár az LG jelenleg nagyon jó pozícióban van az OLED-nek köszönhetően, újabb technológiákat is fejleszt.
A hologramok hatását utánzó, de LED-ekkel működő technológiát Tokióban is demózta fejlesztője.
A Panasonic többféle megoldást is ötvözne, hogy egy nagyon látványos kirakatot állítson össze.
A Panasonic nagyon rárepült a hi-tech hirdetési megoldásokra, de természetesen minden nem jöhet be.
A panelt a Sharp gyártotta, a közlekedési vállalattal közösen pedig jelenleg a tapasztalatgyűjtés folyik.
Az OLED vékony, ami többek között azért is jó, mert kettő panel egymás mellett még mindig nem lesz vastag.
A koreai gyártó szeret az OLED-del és az átlátszó kijelzőkkel is kísérletezni, íme az eredmény.
Drága megoldás ez a tábla, de jól lehet villogni vele a partnerek előtt. És hosszú távon azért behozza az árát is.
Olyan hosszú, mint egy focipálya – de mégsem ez (lesz) a legnagyobb digitális hirdetési felület a világon.
Subscribe to digital signage