Skip to main content

40 órára leállt a Vodafone ügyfélszolgálata

FacebookFacebookFacebookFacebook
Az előzetes bejelentésnek megfelelően január 2-án reggel 7:00-ig nem lehet ügyet intézni a szolgáltatónál.
Hirdetés

Amit az november 6. óta ismert, 2025. január 1-jén a Vodafone megszűnik, helyesebben nevet vált, és One Magyarország néven tevékenykedik tovább. Minderre azért kerül sor, mert a 4iG egy vállalaton belül szeretné a továbbiakban menedzselni telekommunikációs szolgáltatásait, beleértve a Vodafone mellett az Antenna Hungária, az Invitech és a DIGI termékeit is.

A folyamat fontos mérföldköve a háttérrendszerek technikai átállítása, amely érinti az ügyfélszolgálati és a számlázási rendszereket is. Ennek megfelelően, bár a Vodafone által nyújtott szolgáltatások természetesen zavartalanul működnek tovább ez idő alatt is, az ügyfélszolgálat 40 órán keresztül, 2024. december 31. délután 3 óra és 2025. január 1. reggel 7 óra között nem lesz elérhetők. Az ügyfelek ezt követően pedig majd nem a vodafone.hu weboldalt kapják vissza, hanem a továbbiakban a one.hu weboldalra kell majd ellátogatniuk az ügyes-bajos dolgaik elintézéséhez.

A szolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézés teljesen szünetel ebben az időszakban, ami azt jelenti, hogy nemcsak az ügyfélszolgálat nem lesz elérhető, hanem az alábbi szolgáltatásokat sem lehet igénybe venni:
• Vodafone weboldal és telefonos alkalmazás
• Online egyenlegfeltöltés (kivéve ATM; bankautomatán keresztül az egyenlegfeltöltés működni fog)
• Számlabefizetés
• Kiegészítő adatcsomag vásárlása
• Díjcsomaggal kapcsolatos ügyintézés (pl. módosítás)
• SIM-kártya aktiválás
• SIM-kártya éves adategyeztetés
• Roaming szolgáltatások módosítása, megrendelése
• Autópályamatrica vásárlás
• Lottó vásárlás

A rendes ügymenet a tervek szerint legkésőbb 2025. január 2. reggel 7 órakor visszaáll, de az ügyfeleknek adott esetben érdemes lehet vész forgatókönyvvel készülni, mert az ilyen jellegű rendszerátállás során óhatatlanul is felmerülhetnek kisebb-nagyobb problémák.