Gyenge a Mac, nem bírja az Oculust
„Majd akkor fogjuk támogatni, ha az Apple készít egy jó számítógépet” – ez volt a válasza Palmer Luckey-nak, az Oculus Rift alapítójának arra a kérdésre, hogy mikor várható a Mac OS X támogatása. A jó számítógép itt alighanem a grafikai teljesítményre értendő, hiszen más téren igazán nem lehet azt mondani, hogy a Macek elmaradásban lennének a PC-s világtól, az azonban tény, hogy a 3D-s, játékra kihegyezett adapterekből az utóbbi jelentősen jobban áll.
Ahogy Luckey is elmondta, az Apple egyszerűen nem építi be ezeket a gépeibe: még a csúcskategóriás, millió forintnál is drágább Mac Pro esetében is egy AMD FirePro D700-zal kell beérnünk, amely a Tahiti XTreinkarnációja, így tulajdonképpen az R9 280X-hez van közel, ám annál jó 10 százalékkal lassabb a játékok alatt.