A várakozások szerint 13,2 milliárd dolláros nyereséget fog jelenteni a Samsung 2018 második negyedévére, amely 700 millió dollárral jobb eredmény, mint az előző év hasonló időszaka. A Samsungnál összességében mégis csalódottak lehetnek, mivel az előző két negyedév során a vállalat 14 illetve 14,4 milliárd dolláros profitot realizált; a profitcsökkenés tehát annak ellenére következhet be, hogy a Samsung Galaxy S9 csak márciusban vált elérhetővé, így az értékesítésnek igazán csak a második negyedévben kellett volna beindulnia.
A Bloomberg szerint a gondot éppen az okozza, hogy a kereslet elmarad a várttól, így a mobilból kevesebb fogyott, mint ahogyan arra a Samsungnál számítottak. A gyártók a prémium termékeknél az utóbbi időben arcátlanul magas szintre tornászták fel az árakat, ez üthetett most vissza: valószínűleg egyre többen gondolják úgy, hogy a méregdrágán megvett készüléket nem kell feltétlenül minden évben lecserélni. A Bloomberg azt is megemlíti, hogy az eredményre negatív hatással volt az is, hogy az Apple kevesebb OLED-panelt vásárolt az előzetesen tervezettnél.