- 2019. április 18., 13:00
A Samsung kiküldte az első tesztpéldányokat, de úgy tűnik, hogy ez hiba volt.

A Samsung, miután februárban bejelentette a Galaxy Fold összehajtható készülékét most elkezdte kiküldeni az első tesztpéldányokat az újságírók számára – legalábbis a nagyobb piacokon. Az első visszajelzések pedig gyorsan meg is érkeztek a közösségi média különféle csatornáin keresztül, de sajnos nem azzal a tartalommal, mint amivel azt a gyártó várta volna. A telefonok kijelzője ugyanis több tesztelőnél is villámgyorsan meghibásodott. Volt, akinél eltört, másoknál pedig egyszerűen csak „szétfolyt” a tartalma.

A Samsung első körben az újságírókra hárította a probléma okát, mondván hogy mindez azért történhetett meg, mert a tesztelők leszedték a telefonon lévő védőfóliát. Azonban többen jelezték, hogy a hiba annak ellenére jelentkezett, hogy ők bizony hozzá sem nyúltak a védőréteghez.

A Samsung ezt követően azt közölte, hogy a kiadott tesztpéldányok csak minták, nem a végleges szériából származnak, így ez is hozzájárulhatott a sorozatos hibákhoz. Egyúttal a vállalat elkezdte vizsgálni azt is, hogy mi okozhatta a problémát. Egyelőre nem telte el sok idő ahhoz, hogy tudni lehessen: a probléma általános vagy csak pár esetben jelentkezett. A Samsungnak viszont nagyon nem jött jókor a dolog, mert a Galaxy Fold a szakértői vélemények alapján eleve kevésbé életképes koncepció, mint a Huawei Mate X – ha pedig még törik is az OLED, akkor az azt jelenti, hogy a telefon még nincs is igazán piacérett állapotban.

Hozzászólások