- 2019. augusztus 1., 10:00
Az Acer 2019. augusztus 1-től minden notebookra három év gyártói garanciát vállal.
Hirdetés

Az Acer többek között azért vált a világ egyik legfontosabb notebook gyártójává, mert a kiváló minőségű termékek készítése mellett arra is mindig ügyelt, hogy a vásárlók elégedettek legyenek a termékekhez járó szolgáltatásokkal is. Az egyik legfontosabb szolgáltatás pedig a garancia, amely területen az Acer hazai képviselete már eddig is mindent megtett, amit csak lehetett: folyamatos promóciók futottak például, amelyek díjmentes garancia kiterjesztést kínáltak. Emellett bővült a központi szerviz kapacitása, tavaly pedig megnyitott a budapesti hivatalos márkaszerviz is. A budapesti szerviz megnyitása óta a vásárlók szabadon dönthetnek arról, hogy a háztól-házig garancia szolgáltatást választják, vagy pedig személyesen keresik fel az Öv utca 185-ben található Acer márkaszervizt.

Az Acer Magyarország most pedig megint lép egy nagyot: 2019. augusztus 1-től az összes notebook család – Aspire, Swift, Spin, Nitro, Travelmate, Extensa – felzárkózik garanciaidőben a Predator családhoz, azaz minden notebook gyárilag három év garanciával kerül a vásárlókhoz, függetlenül a termék vételárától.

A hároméves garancia érvényesítéséhez az alap garanciafüzete valamint a vásárlást igazoló számla szükséges. A garancia időtartama alatt egy esetleges meghibásodás esetén a háztól házig opció folyamatosan választható.

A 2019. augusztus 1-től érvényes három év garancia az alábbi notebook családokra vonatkozik:
• Aspire sorozatok (1,3,5,7)
• Spin sorozatok (1,3,5,7)
• Swift sorozatok (1,3,5,7)
• Nitro sorozatok (5,7)
• Predator sorozatok (Helios, Triton)
• Travelmate (B,P,X)
• Extensa
• ConceptD sorozat

Címkék
Hozzászólások